kıl dönmesi Hastanesi

Kıl Dönmesi Hastalığı Oluşumu

Kıl dönmesi hastalığının nasıl olduğu hakkında tüm tıbbi kurulların onayladığı son bilimsel görüşe göre; baş,ense ve sırttan dökülen kılların kalçanın arasına sıkışıp yürürken oluşan sürtünme hareketiyle matkap ucu gibi cildi delerek cilt altına girip orada yumak oluşturmasıdır.

Bu alanda görülmesinin bir sebebi de 30 yaşına kadar bu bölge cildinin orta hatta zayıf olmasıdır. Yapılan incelemede bölgeden çıkan kılların o bölgeye ait olmadığı ve daha yukarıdan döküldüğünü göstermiştir.Yine mikroskobik düzeyde yapılan incelemelerde hiç kıl köküne(kıl follikülü) rastlanmamıştır.

Kalça yapısı sebebiyle kilolu insanlarda daha sık görülür.

Bu haber 14 Şubat 2011 tarihinde tarafından Kıl Dönmesi kategorisi altına yazılmış. 65.501 defa okunmuş ve 264 Yorum yapılmış

Kıl Dönmesi Oluşumu için 264 yorum yapılmış


buse
06 Ocak 2016

Merhaba popumun orda küçük sivilce gibi bişey var içinde siyah bir nokta gözüküyor acaba patlatsam bir zararı olur mu veya ne yapmam gerekiyor
Op.Dr.Altan KARAN
kıl dönmesi olabilir.genel cerrahiye muayene olmanızı öneririm.yada kliniğimizde muayene ücretsiz gelirseniz durumunzu değerlendirip tedavinizi mikrosinusektomi yöntemi ile sosyal yaşamınıza ara vermenize gerek kalmadan tedavi edebiliriz

Uğur
24 Aralık 2015

Merhaba. Kuyruk sokumumda hafif bi sislik var ve kucuk siyah bi delik suana kadar hic agri cekmedim. Delikten bastirinca intihap akiyor bi sure sonra kan acaba kil donmesimi kil donmesiyse ameliyatsiz tedavi varmi. Varsa Devlet kurumlarinda mevcutmu
Op.Dr.Atilla KAYA
kıl dönmesinde oluşan sinus mutlka çıkarılmalı.yoksa hastalık çok sık nüks eder.biz klniklerimizde kıl dönmesini mikrosinusektomi yöntemi ile tedavi ediyoruz.kurumumuzun sgk anlaşması var,gelirseniz muayene ile değerlendirip tedavinizi yapabiliriz

Coşkun
17 Aralık 2015

Selam hocam ben paris den coskun inssat sektorunde calismaya basladim yasim 23 ve kalcamda de..li…. dedim yerde soylemesi ayip kizaraliklar ve yara olustu pisti fakat nezaman inssatt pantolunu giysem kizariliklar olusuyo ve agri yapiyo pisiyo kizaraliklar derim bi noktasi gri ve diyer tarafi yara olmus kizarmis .Sizce ne ola bilir cok ozur dilerim hocam tipta pek hangi kelimeler soylemesini bilmedin diyemedim.
Op.Dr.Nizam KURTDERE
Şilayetin anal dermatit gibi görünüyor,tanı için muayene olman lazım.

Esra
08 Aralık 2015

İyi günler, bir seneyi biraz geçti kuyruk sokumu bölgesinin az sol tarafında bir gecede bi şişlik oluştu ve giderek büyüdü doktora gittiğimde apse oluştuğunu söyledi ve antibiyotik verdi ilaçları kullandıktan sonra şişlik ve acı tamamen geçti elle hissedilebilirk tamamen ortadan kalktı fakat bu bir yıl içerisinde ara ara kemikte acı hissettim , son 4-5 gündür acı tekrar başladı ve belirli bölgelerde sertlikler oluştu diğer yazılanları okuduğum kadarıyla bi delik veya akıntı yok sadece o bölgede morarma oluştu doktor kıl dönmesiyle ilgili herhangi birşey söylememişti önceden ama öyle olduğundan şüpheleniyorum sizce durumum nedir? Şimdiden teşekkür ederim.
Op.Dr.Altan KARAN
şikayetleriniz kıl dönmesine benziyor.gelirseniz muayene ile durumunuzu değerlendirip,eğer kıl dönmesi ise mikrosinusektomi yöntemi ile normal yaşamınıza ara vermenize gerek kalmadan tedvinizi yapabiliriz

semih
09 Kasım 2015

Merhaba sayın hocam ben yaklasık 5yıl önce kıl dönmesinden kuyruk sokumumdan ameliyat oldum. Avuç ici büyüklügünde yag parcası alındı. dün gece kalcamda agri hissettim ameliyat oldugum yer degil ama dört parmak altinda kesi bölgesinde sivilce gbi bisey vardi iltihap ardından kan geldi su andada orasi kuru herhangbir akinti yok bu baslangc olabilirmi yasim 25 askeri personelim 5 yil önce meslegime girmeden ameliyat olmustum. Çok teşekkür ederim.
Op.Dr.Atilla KAYA
büyük olasılıkla kıl dönmeniz nüks etmiş.eğer tedavinizi mikrosinusektomi yöntemi ile yaptırırsanız işinize ara vermek zorunda kalmazsınız

zehra
17 Ekim 2015

iyi günler hocam makattaki kılları alırsak kıl dönmesi olurmu ne gibi zararları olaiblir ?
Op.Dr.Ali Rıza Şahap BARLAS
makat ,kuyruk sokumu ve kalça bölgesindeki kılları alırsanız sırt bölgesinden dökülen kıllar tutunamayacağı için kıl dönmesi riskini azaltmış olursunuz

yunus
18 Ağustos 2015

hocam ben nerdeyse 1 sene once kıl donmesınden amelıyat oldum amelıyatta 3 hafta sonra yara enfeksıyon kaptı ogunden sonra sureklı ıltıhap kan gelyor her ay doktora gıtmeme ragmen kılları al ustune oturma dıyor 1 senedır bunun cılesını cekıyorum gercekten cok pıs bı hastalık yapıcak bıseylerınınde olmadıgını soyluyolar sureklı yarayı temız tutmaya calısıyorum ama kapanmıyor delık. bıde bunda 2 ay once delıgın ustunde bı tane daha delık acıldı ordanda sıvı gelıyodu sureklı temızleyıp ustunu kapatıyodum suan orası kapandı ama alttakı delık hala duruyor ne yapmamı onerırsınız artık sıkıldım valla hıc bısey yapamıyorum sporu bıraktım tekrar baslıyamıyorum bu hastalık yuzunden.cevabınız ıcın sımdıden sagoln
Op.Dr.Ali Rıza Şahap BARLAS
kliniğimzde muayene ücretsiz gelirseniz durumunuzu değerlendirip en uygun şekilde tedavinizi yapabiliriz

eşreff
18 Ağustos 2015

Hocam ben 4 ay önce kıl dönmesinden ameliyat oldum kısa sure önce ameliyat olduğum yerin yanından küçük bir delik daha açıldı hafif kanla beraber sıvı akıyo acaba tekrarlıyo mu bana yardımcı olun lütfen
Op.Dr.Atilla KAYA
evet tekrarlamış vede yeni bir delik açılmış gibi duruyor.kliniğimizde muayene ücretsiz gelirseniz durumunuzu değerlendirip mikrosinusektomi yöntemi ile tedavinizi yapabiliriz

emre
09 Ağustos 2015

mrb. hocam kafamda kıl dönmesi olmuştu ameliyat oldum doktor kapsülü patlattım tekrar edebilir dedi. şimdi o bölgem yine şişti ve ağrı yapıyor tekrar ettiyse bunun tek çözümü ameliyat mı? çünkü saç kaybı da yaşadım lütfen başka bir yolu daha olduğunu söyleyin. tekrarlamaması için ne gibi önlemler almalıyım ? Şimdiden çok teşekkür ederim.
Op.Dr.Adil ALTINSOY
Her yöntem tekrarlayabilir ama 14 farklı yöntem % 3 ile % 47 arasında değişir, en az tekrarlayan yöntemle olmalısınız

gizem
30 Mayıs 2015

meraba benim kuyruk sokumumda ufak bi delik var iltihaplı kan şeklinde akıntı oluyor içinden jole kıvamında birşey çıkıyodu fazla çıkaramadım çözümü illa ameliyat mı? Yada kıl dönmesi midir?
Op.Dr.Nizam KURTDERE
Kıl dönmesi gibi görünüyor,www.nizamkurtdere.com da ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz.


Yorum yapın


kudanil